Olin ilmonnut Bellan Lieksaan vaikka tuomari oli mulle outo. Mutta kun on lähellä niin mikä jottei. Päivä oli kaunis eika ihan kukonlaulun aikaan tarvinnut lähteä. Bella on aina paremmalla tuulella kun saa olla mun kaa kaksin eikä tarvii olla häkissä. Narttuja oli kolme kisaamassa The Sertistä. Ja Bella tietysti se kaikkein pienin. Junnunarttu kehään. ERI ja SA. Sit AVO narttu. Sillekin ERI ja SA. Nyt mä toivoin että jos saatais ees se ERI että saatais ROP-VET.... ERI/1 SA....ROP-VET sieltä tuli! Jesh! Kiva. Sit PN-kehä. Bella ravas rentona joukon hännillä. Tuomari huomautti että älä syötä namia (sanoi myös samaa kun pidin pöydällä). Namit pois. Pysäytti joukon. Junnunarttu hännille eli ajattelin että kiva, VA-SERT saatiin! Sit taas juostiin. Pysäytti JA SIIRSI MEIDÄT EKAKS JA KÄTTELI!!!! Hups heijaa! "Saako ottaa SERTin vastaan?" JOO! SAA! Tulee VALIOKSI!!!! Jippii! Meidän Mumma! Pepsi!!! Ja sillä ois se RU SERT myös... Mut uus FI MVA kypsässä 11 ja puolen vuoden iässä!!! Onnea pikku Pepsi!!! Nyt naatitaan!!! ROP-kehässä hävittiin urokselle mutta WHO CARES! VSP vielä kruununa! Saldo: 4 ruusuketta ja kolme pystiä. En valita! Tuomarina mulle outo Raisa Savander.

Bella_FI_MVA.jpg

Bellan arvostelu:  Hyvin miellyttävä veteraaninarttu. Ihastuttava pää. Hyvät silmät & korvat. Hyvä kaula. Hyvin kulmautunut edestä & takaa. Tilava rintakehä. Hyvät reidet & käpälät. Liikkuu mukavasti kaikilta osin. Kaunis karvapeite. Hyvä väritys.