Että minäkö ??? Joo, mähän treenaan joka lajia joka päivä kaks tuntia superkoutsin kanssa, käyn joka näyttelyssä missä voin, jos koira hajoaa (ai niin, mulla ei oo koira mennyt rikki) niin vaihdan johonkin toiseen lajiin. Käyn joka puolella keräämässä näyttelytitteleitä jotta saisin mahdollisimman ison rimpsun koiran nimen eteen. Ja miks tämä tittelinkipeys-syytös? vain koska eräs jolle asia ei kuulu siis niin pätkääkään ei tykännyt siitä että minä tein päätöksen olla kisaamatta kolmea tulosta Rally-Tokon alokasluokassa jotta saisin myöhemmin koularin kun laji virallistuu. Ja MIKÄ VIKA TÄSSÄ ON ? Itse tämä henkilö mainostaa omaa koiraansa yhtenä harvoista rodun yksilöistä joilla on BH. So fucking what?! Anti olla se BH. Ei se oo multa pois. Jos mä haluun RTK1-koularin niin mulla on ihan täysi oikeus yrittää sitä. Ja jos ihan oikeesti vittuillaan ja leuhkitaan titteleillä niin mun koiralla on sellainen jota ei SAA, siihen ei voi kouluttaa, se satutaan ANSAITSEMAAN ja silloinkin vain harvat ja valitut ja POIKKEUKSELLISET YKSILÖT: eli mullapas on SANKARIKOIRA!  Pistäkääs paremmas. Ai niin... Ei se käykään ihan niin vaan....