vitriini.jpg

Jonnille on tullut pysti jos toinenkin sen uran varrella. laskujeni mukaan niitä on useita kymmeniä. Ja lisäksi pari lautasta ja lasitavaraa. En ole koskaan vaihtanut pystiä lahjakorttiin, koska musta pystit ja rusetit on kivoja. Mitä nyt keräävät pölyä. Ainoa ongelma pystien suhteen on ollut rajallinen säilytystila. Mulla ei ole ollut tilaa uusille. No, onneksi ratkaisu tähän ongelmaan löytyi kivuttomasti !Sain veljeltäni vitriinin, joka jäi hänelle tarpeettomaksi muuton jälkeen. Koska mulla oli pulaa "varastotilasta" otin sen kiitollisuudella vastaan. Koska vitriini oli sen verran pitkä että ei mahtunut autoon kokonaisena niin Timo purki sen osiin ja mun hommaksi jäi koota se.

Tänään sain vihdoin kasaattua vitriinin ja löysin sille sopivan paikankin. (Mun huoneeseen mahtuu vielä sisälle !! Ei ole ihan tupaten täynnä kamaa !)  Laittelin hyllyt sopiville korkeuksille, onneksi säätövaraa oli. Nyt Jonnin palkinnot ovat hieman edustavammassa "asumuksessa".  Ja vitriini ei ollutkaan niin "ulottuva" kuin olin luullut sen olevan ja se todellakin sopii hyvin paikalleen. Eikä tuki oven seutua.

Agilitypystit jäivät edelleen vanhaan hyllystöön mutta nyt niillä on paljon enemmän tilaa. Nyt mulle mahtuu vielä pystejä, jos niitä sattuis tulemaan. Toivossa eletään lisäpokaalien suhteen.  b_wink4.gif

agipalkintorivisto.jpg