Meillä on  KRIISI ! Vaikka ostin molemmille oman luun niin vain YKSI on "SE  oikea". Bella on innostunut syömään luuppaa ja Jone ei uskalla mennä ottamaan sitä pois. Ja herra tulee sit hakemaan multa apua. Jone piippaa mun edessä apua pyytäen: "hae mulle mun luu...". Bella pitää puolensa ja saa pitää luun. Sit kun neiti menee juomaan niin Jone painelee suoraan hakemaan luunsa. Voi noita KOIRIA !! MOLEMMAT  luut ovat ihan samanlaisia mutta vain se  TOINEN  käy ! ??? Go figure !

luupanvartija.jpg

  Herra sai VIHDOINKIN  LUUppansa.

mun_luuppa2.jpg

 Ja syö sitä ahkerasti. Piilossa.

mun_luuppa1.jpg

Ton verran sitä on enää jäljellä. Ja herraa väsyttää rankka ahertaminen...

luupanvartija2.jpg

Lopuksi sitten nuollaan vielä mattoa. Limaista touhua ! Otin illaksi jämäluun veke. Nyt  KUMPIKAAN  ei saa sitä !!! Alkoi jo kyllästyttää kun herra nieli luuta ja sit "oksensi" sitä ulos. Pehmensi luuta jotta syöminen olisi helpompaa. YÖK ! Etovaa ! Nyt kun luu on poissa silmistä/ulottuvilta niin uusi toivo on herännyt. Jospa se toinen kävis tästä eteenpäin...?