Vietämme nyt laatuaikaa koiruuksien kera. Treenataan jos treenataan, ja ei, jos ei huvita. Jone ainaskin saa enemmän "vapaata" kuin Bella sillä se osaa jo kaiken ja sen ei ole "pakko" kisata kun se pääsee jo SMmiin. Voidaan vaikka odottaa kesäkuulle ennen seuraavia kisoja ! ;-)  Ei vaineskaan, saa se kisata pari kertaa sitä ennen, mutta kiirus ei ole. Talvella nää kelit voi olla arvaamattomia ja esim. ykkösissä ja kolmosissa kisaaminen on sellainen taiteenlaji että -15 pakkasella esim. Varkaudessa kisaaminen ykkösissä ja kolmosissa ei paljoa innosta. Joten johtopäätös: Bellan kans kisataan nyt kylmillä, jos kisataan. Mä olen lähinnä nautiskellut koirien - ja varsinkin Bellan - seurasta, sillä ihan hiljan mun tutun koira kuoli yllättäen ja mulla on vieläkin hyvin muistissa se Bellan joulunalussairaus, jolloin melkein menetin pikkuisen. Ym. tapaus muistutti miten rajallista tää aika maan päällä on, siis näiden lemmikkien, joten niiden seurasta tulis nauttia AINA kun vaan voi. On ihana tulla töistä kotia ja törmätä Bellaan heti ovella, se kun tunkee heti syliin töppö heiluen ja koko koira ihan huokuu jälleennäkemisen riemua (ja mä olen ollut veke vain noin 4 tuntia...). Se on niin MUN koira ! Kyllä Jonnikin toivottaa mut tervetulleeksi, mutta hillitymmin. Se on sellainen jätkä. :-)  Eli hiljaiseloa vietellään. Mikäs sen kivempaa. Onhan meillä katseltu kisoja ja näytelmiä, mutta päätökset menosta tehdään vasta viime tingassa. Mitä sitä turhia hössäämään, kerkeäähän sen sittenkin päättää. Ja nyt odotellaan viikonloppua ! Kaks päivää vapaata ! Saa olla taas koko päivän koirien kaa !!! Jos ois hyvä ilma niin vois lähteä jonnekin missä vois pitää koiria irti ja kokeilla liikkuvan koiran valokuvaamista. Kun varsinkin sitä pitäis treenata. Ku on se kamerakin ihan sitä varten hankittu...!