No, itsehän  JÄTIN  repun koiran ulottuville !!! Omaa syytä oli. Mutta repun suu oli kyllä  KIINNI, tai ainakin  LÄHES  kiinni, mutta jollain keinolla  (hätä keinot keksii !!)  Jone oli saanut avattua repun ja oli kaivanut namipussinsa sen kätköistä.
Mä olin kaikessa rauhassa täyttelemässä ristisanaa mun sängyllä kun kuulin viereisestä huoneesta (mun veljen huone, siellä on nyt telkka jota mä katselen) outoa ääntä. Pian ääni alkoi kuulostaa siltä kuin JOKU söisi koiranpapskuja...!? Eikun tsekkaamaan asia ja tältä siellä sitten näytti !

826112.jpg

826114.jpg

Kyllä ärräpäitä tuli sanottua. Namit olivat hävinneet parempiin suihin ja kaikki pussit oli revitty sitten NIIN  tarkkaan ! Ja kun olin siivonnut pussit roskiin niin Jone kävi ne vielä ottamassa sieltä veke. Oli käpsynä kun ei saanut enää nameja... ! Aamulla sitten löytyi vielä yksi asia, jota en illalla huomannut että oli "kadoksissa", nimittäin Jonnin "tutti". Se oli ollut repussa mutta Jone oli roudannut sen "turvaan" enkä illalla siivotessani huomannut sitä missään enkä siis älynnyt että se oli Jonella. Jone vei sen sitten aamuyöllä isän sänkyyn ja siinä sitten mussutti ja narisutti muovista vedintä. (On meinaan lypsykoneen kumiosa, joka menee utareen ympärille. Me kutsutaan sitä "tutiksi".) Että näin meillä !! Koirat on sit tosi kivoja kun keksivät tekemistä itselleen...!