belli_5viso.jpg

Niin se aika kuluu. Bellikin on jo VIISIVEE !!!  Onnea kauheasti pikkukullanmuruselleni !!!  Vaikka vaikeuksiakin on ollut niin lopussa on kiitos seisonut. Bella on aivan ihana koira jolta olen saanut jo paljon ja odotuksia on vielä tulevan suhteen.  Tänä vuonna ilonaiheita on ollut mm. MV-näyttelystä saatu  PUNAINEN nauha eli EH ! Ja meidän eka NOLLATULOS agikisoista ja yhteensä kolme palkintopallisijoitusta virallisista kisoista. Vaikka alkuaseltelmat olivatkin hankalat niin Bella on noussut ja osoittanut olevansa ihan samanlainen götti siinä missä muutkin. Ja hellyydenkaipuussa neitiä ei voittane kukaan.  Belli on mulle erikoistapaus, vaikka Jone onkin se NUMERO UNO mun sielussa. Mutta Bella on opettanut mulle paljon, ja hänen kouluttamisessaan olen hyödyntänyt mun toista "projektia" nimittäin edesmennyttä herra Stanaa (ravurista kouluratsuksi - vaikeuksien kautta voittoon).  Ja kun kovia kokenut koira antaa sulle sydämensä niin siitä saa itselleen NIIN paljon. Me ollaan nyt perhe me kolme. Ja kivaa on, ja toivottavasti meillä vielä monta monituista vuotta yhdessäoloa edessä.  Joten vielä kerran:

ONNEA  OMALLE  KULTAMURULLE !!! <3

bella_ja_P_maen_pysti.jpg

Bella Pieksämäen pystin kanssa.