KUKA  VAIHTOI  MUN  KOIRAN ??? Tämä tuli ekana mieleen kun tulin pois ekalta radalta eilen Siilinjärvellä. Jonni, siis  JONNI. Se mun "pappa", ohjaajasidonnainen, joka EI irtoa, joka odottaa käskyä eikä mee omaa rataa. Siis koira jonka olen tuntenut kuin omat taskuni. Joku on vaihtanut sen tai sit uusi ruoka on muuttanut koiran ihan toiseksi. Se lähti lapasesta jo toiselle esteelle !  Siis  JONNI ! Jonella oli hauskaa. Se teki ihan omaa rataa ja irtos ja pää kääntyili kun se etsi minkä voisi hypätä seuraavaksi. Tokaa rataa ennen menin sit tokoa kunnolla. Ja  SILTI  koira karkasi. Ei siis  VOI  OLLA  TOTTA ! Ja kun oli tullut hylky alle niin kun koira paineli reilusti mun edellä niin huvin vuoksi ohjasin takaa kierron kauko-ohjauksella ja KOIRA  TEKI  TYÖTÄ  KÄSKETTYÄ !    Eihän se osaa sitä ! En mä ole sille tota opettanut ! Mistä se ton keksi ??? Ei hele****i !   Ja Jonnilla oli taas hauskaa ! Ja mitä vauhtia se paineli ! Pyrähti vielä mun selän takaa puomille A:n sijasta ! Ja viimeks oli niin hanskassa että ! Mitä sille on tapahtunut tällä välillä ??? Treenitkin on sujuneet...   En ymmärrä ! No, plussana: eipä tullut kolmea hylkyä kun ei menty kuin kaksi rataa ! Ja: koira ainakin on terve ja hyvässä kunnossa, kun tollai meni. Ja joo, kerkes se näykkäistäkin mua ennenkuin hurahti ohi. Ja sit mä sain vain juosta perässä...! Kivaa oli, joo ! No, pääasia että  KOIRALLA  oli kivaa ! Hurjasteli koko rahan edestä.  Sitä vartenhan sitä harrastetaan agia eikös...että koiralla ois kivaa ?

LISÄYS  13.10.  Meillä on  LUNTA ! Ruuti sai hepulikohtauksen ! Tässä kuva pikkuisesta.