Kivoja nää nyky-virukset ! Noron pitäisi iskeä vain kerran mutta tää uusi voi iskeä useammankin kerran. Ja niin kävi mulle !    Aamulla meinasin jo olla lähtemättä mutta sitkeilin ja kun olin ollut syömättä ja olin ottanut 4 (!) Imodiumia niin aika hyvin kestin päivän. Ruuti oli ihan eri koira kuin Turuus ja se törkeili kehässä jos minkäkin roskan perään. Tuomari naureskeli ja kehui koiraa mutta sanoi että sen pitää vähän rauhoittua. EI  KAI ???? Korvat olivat todellakin kateissa ja pää pyöri. Seisoi nätisti mutta raviaskeleita taisi esittää just sen verran että ei saanut EVAa... (lapussa luki: liikkuu hyvin  KUN HALUAA...!)  ERI tipahti ja VA-SERT. JA  PU-3 !!!  Jone täräytti sit sellaisen paukun että ei viime aikoina olekaan tehnyt. Oli ROP ja ROP-VET ! Annelle kiitokset Papin esittämisestä PU-kehässä. Mun olis ollut aika vaikea mennä kahden koiran kaa... ! Tosin Ruutisen ei pitänyt saada ERIä...! Se kun on niin varsa. Vaikka yllättävän isolta se näytti kun katseli muita gööttejä. Mut mulla onkin vain Jone mihin verrata...!  Bellakin oli hieno ja sai vuoden kolmannen EH:n luokkavoiton kera. Joten mahtava päivä. Nyt masu on taas pipi kun piti yrittää syödä ja se ei ollut hyvästä. Onneks tää menee ohi muutamassa päivässä.  Huomenna herra Ruutinen täyttää 11 kk. Toivelistalla:  AIKUISTU !!!!! Henkisesti siis !!! On kyllä ihqu mutta välillä ihan hirvee hösö ! ADHD vaivaa ?

herra ROP ja ROP-VET...

...ja PU-3 VA-SERTinsä kera.

Ja isä ja poika yhteispotretissa. HUOMATKAA isukin kärsivä ilme...! Oli muuten vaikeaa pitää Ruuti erossa ruseteista ja pysteistä, ne kun ois olleet niin kivoja leluja...!