Neiti "Bee" on ollut kiireinen ! Sekä eilen että toissapäivänä neiti on viileinä hetkinä (aamu ja ilta) treenannut  SEKÄ   agia  ETTÄ  tottista. Saas nähdä miten on, päästäänkö aloittamaan kisaura agissa vielä tänä vuonna. Rengas alkaa jo sujua, kepeissä on vielä tekemistä. Tokokin alkaa sujua ja neiti ei enää välitä niin kauheasti vaikka toisia koiria olisikin ympärillä. Se keskittyy jo "hommiin" ja katsoa tillittää vaan mua silmiin. Kontakti on siis mallissaan ! Kyllä se on edistynyt nopeasti taas vähän ajan sisään. Ihanaa !!! Kärsivällisyys palkitaan !

Illemmalla tavattiin taas Erjan ja Eevin kanssa ravitsulla. Treenattiin taas tottista, mulla  vaan oli Jonni treenivuorossa. Jätkä meni mulla ihan hyvin, mutta kun Erja kokeili Jonnia niin johan siitä löytyi tokokoira !!! Jumankekka mikä kontakti !! Hitsi kun se menis mulla ees puoliksi noin hyvin !  Jonni siis näköjään  OSAA  ja hyvin, mutta mä vaan en saa siitä esiin sen osaamista !  Voi räkän räkä...!  Pitää varmaan  MUN  mennä takas koulun penkille kun ohjaaminen on näin.......you know !