Käytiinpä eilen möllitokoilemassa KOLMEN vuoden (Jonnilla, Bella ei ole vielä kerinnyt edes mölleillä) tauon jälkeen. Jonnin pelasti paikallamakuu.  Siitä saa sen veran paljon pisteitä että tulos saatiin aikaiseksi. Toinen hyvä liike oli liikkeestä maahan. Mutta seuraamiset...  No, se vaan EI vois vähempää välittää koko lajista...!  Eli eipähän kannata ajatella tokouraa kun agista jäädään eläkkeelle. Mutta BELLA !!! Se melkein pysyi paikallaan sen 2 minsaa, kun mä olin aika lähellä, mutta sit yks koira lähti ja lopulta vain yks pysyi paikallaan joten vein Bellin veke. Yllättävän hyvin se oli paikallaan vain kolmen metrin päässä vieraasta koirasta kun mä oli pois sen vierestä. Ei meinaan olla harjoiteltu tokoa oikeastaan juuri lainkaan porukassa. Kotona vaan, oman porukan kesken ja sit agitreeneissä tauoilla.  Ja irti seuraaminen oli kans hieno. Ihan pysyi jalan vieressä ja katsoi mua. Siitä vois vaikka saada tokokoiran...! Pitää panna ihan mietintämyssyyn tää ajatus muhimaan. Tarmoa kun on ja miellyttämisen halua. Ja kestää olla toisten kanssa. Hieno homma. Olin ihan ylpeä neidistä, varsinkin kun muutkin koiran tuntevat kehuivat miten hienosti se meni. Ja sillekin kolmostulos. Ei hävitty Jonelle paljoa vaikka paikalla makuu meni nollille. Et aika mageesti neiti teki. Kun todellakin ottaa huomioon sen että ei olla oikeastaan treenattu juuri lainkaan. Kaksi kolmostulosta siis tuli saldoksi. Hyvä päiväpuhde. Ruutinen  oli kans mukana. Se sai käydä heiluttelemassa häntäänsä aina kun mulla oli "vapaata". Ruu on sellainen kevytpeppu että koko koira heiluu kun häntä heiluu...!   Tänään lepäillään ja huomenna on sit agiliidot P-mäellä. Onneks ei tarvii lähtee aikaseen kun meen Bellillä vaan yhden startin. Kisaan sillä sitten enemmän kun SM-kisat on ohi ja Jone jää tauolle. Yritetään saada sille vielä ne kaks nollaa jos sit päästäis vielä kerta kisaamaan isoissa kisoissa. Katsotaan nyt...miten vanha jaksaa.