Jonni:

1) olen pomo, eli pyöritän omistajaa 6-0. Mut mä olenkin . The Man. Mä tiedän paikkani. Mä oon KINGI !!! Outsa on ihan pehmo, ei se pysty komentaan mua. Ja mä tiedän sen !

2) Agility, agility, agility.... SE on MUN elämää !!! Ja ne esteet siellä radalla, ne on MUN !!! Muut pysykööt poissa. Toko - plääh. BOOORING !!!!

3) Mä olen KUNKKU täällä ! Muut urokset: pysykää POISSA !!! Tää on MUN aluetta !

4) Kynsienleikkuu ja korvien hoito ovat NO-NO !!! Onneksi noita ei joudu kokemaan liian usein...!

5) Aamulla mun PITÄÄ saada juustoannos. Muuten mä purisen. Mä  HALUUN juustoni !! Antakaa se MULLE,  NYT  HETI !!! Hopi hopi, kuin ois jo !!!

6) Pesu on kans NO-NO. Kastuminen, YÖK. Uiminen - EIIIII.... !!!

7) Mä haluun nukkua pehmeässä petissä. Mä tarviin tilaa sängyssä, joten muut väistykööt. Mä olen sentään Mr Mister, eli herra talossa. Miks mä EN sais nukkua siellä missä tahdon ??

 

Bella:

1) Ruoka, ruoka, kaikki käy. Kaali on hyvää, lanttukin menee, vesimeloni -aah, herkkua ! Juusto...NJAMI ! Entäs viinirypäle.... ??* slurp* (kuolaa valuu....)  Mä siis  RAKASTAN  ruokaa !! Sitä ei saa koskaan tarpeeksi.

2) Mul on aina kiire tutkimaan kaikkea. Kun ei jouda pysähtymään. Pitää mennä, mennä. Kun muuten ei kerkeä nähdä kaikkea.

3) Outi on siis tosi BEST !!! Mä diggaan Outia, suorastaan JUMALOIN ! Mulle ei ole muita kuin Outi !!! Miks sen pitää välillä käydä töissä ? Miksei se voi olla mun kaa ???

4) Metsässä on paljon kivoja eläimiä, joita vois ajaa takaa. Mä tykkään metsästää. Mä haluun saalistaa...Mä olen PETO !!!

5) Mä en tykkää mustista koirista. Mun kimppuun on käynyt musta koira. Mä en siks tykkää niistä. Ne on epäilyttäviä. Hyi.

6) Mä tykkään mennä ihan liki mun omia ihmisiä. Nuoleminen on kivaa, varsinkin varpaiden. Mä teen hyvää ja tarkkaa työtä kun putsaan varpaita. Usein joudun nuolemaan kaikki varmuuden vuoksi kahteen kertaan, että tulis työ tehtyä kunnolla.

7) Sanoinko jo että Outi on MUN oma ihminen??? Mä nukun joskus ihan sen kyljessä ja kuorsaan, kun on niin hyvä olla. Mulla on meidän huoneessa paljon nukkumapaikkoja, joissa on kiva nukkua. Korituoli on mun suosikki. Mä vein sen Jonnilta. Hihihi...! Mäkin tykkään pehmeistä nukkupaikoista, kuten Jonnikin. Mut Outin vieressä on parasta nukkua. Sillä on niin pehmeä tyynykin...!