Jaahas, se siitä sitten. Treenit voi taas unohtaa.  "Lämmintä" eli siis treenikelpoista säätä oli vain viikon verran.  No päästiinpä edes alkuun...!  Nyt pakkaslukemat näyttää taas sen verran hirveiltä että hyvä kun käydään edes lenkillä. Koirilla ei ole MITÄÄN hinkua ulos kylmään tassujaan palelluttamaan. Hyvää juttu sillä ei se ulkoilu ole mullekaan herkkua kun naama jäätyy. Kaunista on, se täytyy myöntää, mutta ois ees pikkaisen vähemmän pakkasta...!
Olen pakkaillut kamoja ja yrittänyt muistaa pakata kaiken oleellisen. Ja koiratkin ois hyvä ottaa mukaan kun huomenna lähdetään reissuun. Kerran meinas jäädä koira kotia kun lähdettiin näytelmiin. Mä vaan mietin kaikkea muuta mitä vois unohtaa ja unohdin sen tärkeimmän. Autoa startatessa mun kaveri sanoi (oli seuraneitinä) että unohtuikos jotain ja siellähän se koira katseli tarhasta että jätätkö mut ottamatta mukaan ? Uups. No, ei noi göötit VOI unohtua, nehän on aina jaloissa. Toivttavasti olen muistanut kaiken tärkeimmän pakata. Jos jotain jää niin ei sitä varmaan kaivata. Paperit on, kuteet on, ruuat on, kupit on, remelit on,...mitä muuta ? Hotellin varauskin on OK, tarkistin sen eilen. Tomppa lähtee mukaan ettei eksytä. Ja onneks on koko päivä ajella kun pomo antoi vapaata. KIITOKSET OLLILLE !!!   Koirille pitää ehkä ostaa extra-nameja, mutta muuten kaiken pitäis olla OK.  Farmi jää vähäks aikaa kesannolle, en ole istuttanut nyt mitään kun olen 3 päivää pois. Mansikkasato meni harakoille kun ne oli kuihtuneet ennen kuin ehdin korjata sadon. Mä en ole mikään viherpeukalo...! Maanantaina kerrotaan sit kuulumisia jos niitä tulee. Hyviä viikonloppuja !

Silmätarkkiuutisia Ruåtsista: Ruutsan emänisä S. Fabian Maximal on silmätarkastettu terveeksi 7.1. tänä vuonna, ja koira on syntynyt 9.11. -02 eli reilun seitsemän vuoden ikäisenä yhä OK. Jee !