On ähky olo. Jouluateria oli runsas ja tuli syötyä muutama suupala liikaa. Ja joulukarkkeja, pipareita ja joulutorttujakin on tullut maisteltua. Nyt ei sit tarvii syödä viikkoon ! Mutta hyvää oli !!! Mun veli on meillä tyttöystävänsä kanssa ja he ovat lenkittäneet Jonea. Ja mä olen käynyt Bellan kanssa sulattelemassa ruokia ja katselemassa jouluvaloja, joita täällä päin on runsaasti. Ja nyt kun on lunta niin valot tulevat oikeuksiinsa. Meillä ei ole  pitkään aikaan jaettu enää kuin yksi lahja per nenä, mutta mä sain tänä vuonna arvokkaan ylimääräisen lahjan: Bellan. Se, että Bella on yhä seuranamme on minulle hyvin arvokas asia. Ja nyt saan olla pari viikkoa lomalla nauttien sekä Jonen että Bellan seurasta. Arvostakaa ystäviänne !!! Ja nauttikaa heidän seurastaan. Koskaan ei tiedä milloin se aika koittaa jolloin heitä ei enää ole. Hyviä Joulunpyhiä !