Enpä olisi uskonut, mutta niin se vaan on. Bella  MENI  VETEEN !!!! Koirat oli mukana tallireissulla ja kävin kokeilemassa, että kahlaako Bella. Jonnistahan mä tiedän että se EI tule veteen ellei sitä pakoteta. Talli on Kuorinka-järven rannalla ja siinä vesi on piiitkään matalaa, joten esim. hevosten uitto/kahluutus on helppoa. Menin siis veteen ja kuinkas ollakaan: Bella seuras perässä !!! Olin aivan äimän käkenä !!! Jonni ravaili rannalla ja uikutti, se kun  INHOAA vettä ! Ei tullut perässä vaikka sekä mä että Bella oltiin vedessä. Kun Bella oli kastautunut se meni heti "kuivaamaan" itseään rantahiekkaan - ja oli sitten aivan musta mullansekaisesta hiekasta. Ei kun kutsuin koiran takas veteen ja kun se oli taas puhdas, niin heti kii enkä laskenut sitä enää piehtaroimaan. Bella ei uinut, mutta en mennyt niin syvälle että sen olisi ollut pakko uida. Kokeillaan sitä sit seuraavalla kerralla. Ja silloin mennään ilman Jonnia. Se kun saa traumoja kun muut menee sellaiseen paikkaan minne hän ei pääse. Voi pikku raukka. Oli muuten eka kerta (!!!!!!!!) kun olin järvessä koko kesänä. Eli siis vaikka olen horoskoopiltani kala niin en  TODELLAKAAN  ole vesi-ihmisiä !!!! Vesi oli kyllä ihanan lämmintä. Voisin melkein harkita uimista...!  Hassu juttu tää Bellan kahlaaminen. Se ei yhtään tykkää sateesta, mutta kait tää on sit eri juttu sen mielestä...?

PS.  Ai niin. Unohtui mainita, että kokeilimme tänään myös pyöräilyä neidin kanssa. Sujuihan se, joskin aloitimme varovasti vain lyhyellä lenkillä. Ja aamulla, kun oli viileämpää.  Ainoa ihmetyksen aihe oli, että mä luulin että voisin juoksuttaa (=laukkuuttaa) koiraa, mutta se vaan ravas. Kuin husky. No, ainakin ravi kulkee...!