Jaha. Enpä tiennytkään että mun repussa on suojapussi, joka pitää repun kuivana. En ollut huomannut koko pussin olemassaoloa. Mutta Jonnipa löysi sen ! Taisi olla kyllä vahinko, sillä herra oli avannut pussin taskun vetoketjun (!) etsiessään nameja. (Osaa siis avata vetoketjun !)   Namit oli repussa ja Jonni nyt vain sattui "tiirikoimaan" auki väärän "luukun". Mä kuulin jälleen kerran outoa meteliä, nyt vaan mun huoneesta, ja löysin Jonnin mun repun luota. Siinä sit ihmettelin että mikäs toi rätti oli mikä oli repussa kii ja oliko koira mahdollisesti sattunut repimään repun hajalle. Tarkemman tutkimuksen jälkeen huomasin että se rätti olikin sadekangasta ja että se oli ollut taskun sisällä repun pohjassa. Enpä ollut huomannut ! Hyvä tietää että tavarat pysyy kuivana. Että kiitokset kuuluu meitin koiralle, joka ei niitä kyllä ehkä ansaitsisi sillä sehän oli taas ollut luvattomilla asioilla eli omin päin ruokaa etsimässä. Ja mä sentään  RUOKIN  sen ja hyvin ! Ettäs kehtaa. Pitänee vaan valita repun ja ruokien säilytyspaikat  HYVIN  huolella tästä etiäpäin !!

* Lisäystä edelliseen:  oltiin tänään (la 25.8.) Maaningalla agiliitämässä ja paluumatkalla kyydissäni oli 2 shelttiä omistajansa Tiiamarin kanssa. Kun pysähdyttiin haukkaamaan purilaiset niin sillä välillä Jonni oli kerenyt murtautua Tiiamarin repun sivulokeroon ja "löytänyt" palkintopuruluut pussissaan  (toinen oli sellainen uusi siannahkaherkkuluu, joka haisee/tuoksuu herkulta)  ja repinyt pussin auki ja luut oli sit "varmassa tallessa"  kun palattiin autolle. Koira oli niin viatonta että mutta muovi- ja paperisilppu penkeillä paljastivat asian... !