Mulla on uusi puhelin, Nokia. Mulla on AINA ollut Nokia (mitä nyt yksi joku muu) ja mulla on ongelmia tän kanssa. "Kun osaat käyttää yhtä osaat käyttää kaikkia !" "Nokialaiset on samanlaisia toiminnoiltaan !" "Helppokäyttöinen !" Joo, joo. Olen saanut koneen päälle  (!) ja olen jopa löytänyt valikonkin (tosin tossa jo tuli ongelmia, miksi  h* * * * * a  ne tekee  NOIN  pieniä näppäimiä ????) ja saanut kellon asetukset muutettua. Mutta mutta. Ei ole mikään herkkupuhelin !!! Lähinnä kännykokoinen tietsari....Pitää nyt vaan treenata käyttöä josko saisin opittua sen verran että pystyisin  SOITTAMAAN  vehkeellä ja ehkä lähettämään tekstareita !!!  Tuli vaan mieleen Apple-tietokoneen mainos joskus vuonna Paavo Nurmi: "Vain viisi pientä minuuttia ja olet sinut koneesi kanssa !"   KYLLÄ  JOO !!! Toi oli vitsi jo silloin ja se on vitsi yhä nykyään !!!!